- Home
- Klantenservice
- Garantie en Reparatie
Garantie en Reparatie
Reparatie en Garantie
Helaas, uw product voldoet niet meer aan de eigenschappen die u mag verwachten van uw product of is kapot. U kunt uw product samen met het formulier voor reparatie / garantie naar ons als verkoper retourneren (Carry in).
Carry-in betekent dat u er zelf voor dient te zorgen dat het defecte artikel bij ons terecht komt ter reparatie. In overleg kunt u ervoor kiezen om het artikel naar ons op te sturen. Mocht u het artikel opsturen, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het veilig verpakken.
Valt de reparatie onder de garantievoorwaarden, dan wordt het kosteloos gerepareerd of vervangen door een nieuw artikel.
Twijfelt u aan de diagnose van het defect of afwijking dan vragen we u, om eerst contact met ons op te nemen via: info@kleinezonnepanelen.nl of telefoon: +31(0)85 0043452 Onze technische dienst kan samen met u beoordelen of het noodzakelijk is om uw product op te sturen.
Dit formulier dient u volledig ingevuld mee te zenden in de doos met het artikel dat u meegeeft aan uw vervoerder. Voeg bij dit formulier ook een kopie van het aankoopbewijs.
Verder hanteren wij de volgende reparatie voorwaarden:
Als blijkt dat het probleem d.m.v. de gebruiksaanwijzing/probleemoplosser verholpen had kunnen worden, dan zijn wij genoodzaakt om €. 15,-- analysekosten (excl. verzendkosten) in rekening te brengen. Indien niet anders overeengekomen worden reparatiegoederen na vooruitbetaling geretourneerd.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend wanneer u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
U kunt mailen naar: info@kleinezonnepanelen.nl
Wij van TIGER Offgrid Energy B.V. zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ( http://ec.europa.eu/odr )
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.